Lørdag 3.2.2024 hadde menigheten en dåp og to som gikk til sin første kommunion.Det var Sofia (midten) som ble døpt og fikk sin første kommunion. Første kommunion fikk også Elsaight (til høyre)Menigheten gratulerer begge to, og spesielt Sofia velkommen til kikens fulle felleskap. Sofia og Elsaight - Gratulerer Post published:4. februar 2024 Post category:2024 / Dåp Merkelapper: Dåp, Førstekommunion, Kongsberg, St Barbara Read more articles Forrige innleggMenighetsrådsmøte 9.1.24 Neste innleggMenighetsrådsmøte 5.3.2024 Du liker kanskje også Barnedåp – Tina Olivia – St Barbara kirke, søndag 21. desember 2025 31. desember 2025 Alle sjelers dag – november måned 13. oktober 2024 Menighetsrådsmøte 9.1.24 14. januar 2024